Potwierdzamy że na studiach Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Integracyjne polecamy tu przedstawione tezy do egzaminu:
symulacja edukacyjna : „Krytyka systemu komunistycznego w utworach Živko Čingo” i „Ku Klux Klan – dzieje i ideologia. Analiza krytyczna”
symulacja edukacyjna – „”Na ziemi syberyjskiej… ” (Wątek łagrowy w literaturze XX wieku” oraz „Językowa kreacja kobiety w prasie kobiecej”
symulacja edukacyjna – „Jak widzą nas inni? Stereotyp Polaka w Stanach Zjednoczonych” i Gry oraz „Zaczepki Libery i Spiegelmana. Rola prowokacji w przedstawieniach holocaustu”
gra językowa – „Dwa filmowe obrazy związku Fryderyka Chopina i George Sand: „Błękitna nuta Andrzeja” Żuławskiego oraz „Chopin. Pragnienie Miłości” Jerzego Antczaka” i „Trzy spojrzenia na postać Chrystusa w kinie współczesnym”
gra edukacyjna – „Kategorie płci w twórczości filmowej Pedro Almadorovara” i „Propaganda medialna w okresie dekady Edwarda Gierka”
gra kreatywna – „Echa powstania listopadowego w literaturze polskiej (na przykladzie „Kordiana” J. Słowackiego i „Nocy listopadowej” S. Wyspiańskiego)” i „Europejczycy w Ameryce – filmowy obraz spotkania kultur”
gra językowa – „Renesansowa koncepcja człowieka na przykładzie Trenów Jana Kochanowskiego” i „Komunikacja w rodzinie. Analiza zdarzeń komunikacyjnych w rodzinie polskiej i szwedzkiej”
gra lingwistyczna : „Media elektroniczne w systemie komunikacji interpersonalnej w instytutucjach Unii Europejskiej” oraz „Turcy w Niemczech – od Gastarbeitera do pełni praw obywatelskich”
symulacja lingwistyczna – „Wpływ aktywności Słońca i parametrów orbity ziemskiej na klimat Ziemi” i „Igrzyska gladiatorskie”