ZADANIE NR 1: opracować ćwiczenie zespołowe dot. negocjacji i komunikacji na podstawie oglądania krótkich scen z jednego z następujących filmów:
Krzyż walecznych; Kazimierz Kutz
Gdzie mieszkają dzikie stwory ; Spike Jonze, Galerianki ; Katarzyna Rosłaniec
Cztery noce z Anną; Jerzy Skolimowski
Kapuśniaczek; Jean Girault, Dzienniki motocyklowe; Walter Salles
Uwaga, chuligani!; Jerzy Hoffman
Rocky 5; John G. Avildsen, Wierność; Andrzej Żuławski
Zagniewani młodociani ; Hart Bochner, Kruk; Alex Proyas
Reggae na lodzie; Jon Turteltaub
Tajemnice Los Angeles; Curtis Hanson, Helikopter w ogniu; Ridley Scott
Godziny; Stephen Daldry
Statek miłości; Mort Nathan
ZADANIE TRENERSKIE NR 3: stworzyć muzyczną grę integracyjną na fundamencie teledysku do jednego z następujących utworów muzycznych:
Pink Floyd, The Piper at the Gates of Dawn, Cream, Fresh Cream
Dire Straits, On Every Street, Houk, Transmission Into Your Heart, Bowie, David, Ziggy Stardust
Tad, 8-Way Santa, Jethro Tull, Thick As A Brick, Sting, …Nothing Like The Sun
Guns N’ Roses, Use Your Illusion
ĆWICZENIE NR 3: – Umiejętność prawiudłowego wyrażania skomplikowanych danych. Stworzyć zrozumiałą dla dzieci procedurę aplikowania wybranej zznajdujących się na naszej liście substancji medycznych:
2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
18.2, Witamina D i jej metabolity – colekalcyferol i kalcyfediol
178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
15.0, Doustne leki przeciwcukrzycowe – biguanidy o działaniu przeciwcukrzycowym – metformina
200.2, Wziewne kortykosteroidy – produkty jednoskładnikowe – postacie płynne do nebulizacji w niskich dawkach
178.11, Leki przeciwpsychotyczne – amisulpiryd
23.1, Doustne leki przeciwpłytkowe – klopidogrel