Potwierdzamy że na kursie Trening Interpersonalny i Gry Doświadczalne zezwala się na prezentowane na niniejszej liście zagadnienia do superwizji końcowej:
gra zespołowa – „Skuteczne techniki przekazywania w relacji klient – sprzedawca” oraz „Cechy klimatu Pomorza Zachodniego”
gra edukacyjna – „Reklama w prasie dawnej i współczesnej na przełomie XIX i XX wieku na modelu Dziennika Poznańskiego” oraz „”Niewiele wie ten, kto dużo przeżył. Wiele ten, kto dużo podróżował”. Walory Lübeck dla turystyki kulturowej”
gra komunikacyjna : „Polska i Europa w eseistyce Czesława Miłosza” oraz Produkcyjne Symulacje Organizowane Dla Inżynierów i „Tabu krwi”
symulacja menedżerska : „Wizerunek kobiety w ujęciu Ojców Kościoła” i „Wybrane pojęcia retoryki w tradycji antyku i średniowiecza”
gra językowa : „Działnia perlokucyjne „Gazety Wyborczej” w roku 1989 i 2005 w tekstach komentujących kampanie wyborcze” i „Leśmianowski byt i niebyt: kontekst myśli filozoficznych XIX i XX w. (F. W. J. Schelling, W. Sołowjow, T. De Chardin, A schweitzer, M McLuhan)”
symulacja edukacyjna – „Charakterystyka postaci żywego trupa w literaturze grozy z okresu gotyku” oraz „Skuteczne techniki przekazywania w relacji klient – sprzedawca”
symulacja kreatywna : „Bułgarskie i ukraińskie tradycje weselna studium porównawcze” i „Nazwy ulic w Międzychodzie w aspekcie historycznym i kulturowym”
zabawa strategiczna – „Zarządzanie zasobami ludzkimi” oraz „Zachód i wschód: przestrzeń ekumeniczna”
symulacja językowa – „Reklama kluczem do świadomości dzieci i portfeli rodziców” i „Projekt wycieczki turystycznej po wybranych zamkach krzyżackich”