ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 1: stworzyć moduł edukacyjny dot. komunikacji niewerbalnej na bazie analizy fragmentów z jednego z poniższych filmów:
Melancholia; Lars von Trier
Lekcje pana Kuki; Dariusz Gajewski, Odlot; Pete Docter
Zawrót głowy; Alfred Hitchcock
Las Vegas Parano; Terry Gilliam, Transfer; Gavin Hood
Katyń; Andrzej Wajda
Nostalgia; Andriej Tarkowski, Kung Pow: Wejście wybrańca; Steve Oedekerk
Pełny magazynek; Stanley Kubrick, Stowarzyszenie Umarłych Poetów; Peter Weir
Gladiator; Ridley Scott
Mamuśka; Chris Columbus, Czego pragną kobiety; Nancy Meyers
Terminator 3: Bunt Maszyn; Jonathan Mostow
Totalna magia; Griffin Dunne
ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 3: stworzyć muzyczną grę team building na fundamencie teledysku do jednego z poniższych przebojów:
Refugee, Refugee, Voo Voo, Łobi jabi
Sepultura, Chaos A.D., Uriah Heep, July Morning, Thin Lizzy, Whiskey In The Jar
Tad, 8-Way Santa, Bowie, David, The Rise And Fall Of A Ziggy Stardust And The Spiders From Mars, Sting, …Nothing Like The Sun
Nirvana, In Utero
ZADANIE NR 3: – Kwestia jasnego spisywania skomplikowanych instrukcji. Przygotować obrazkową procedurę stosowania jednej zponiższych suplementów:
178.11, Leki przeciwpsychotyczne – amisulpiryd
50.0, Dermatologiczne leki przeciwgrzybicze do stosowania ogólnego – terbinafina
101.1, Antybiotyki makrolidowe do stosowania doustnego – płynne postacie farmaceutyczne
47.0, Leki wpływajace na gospodarke lipidową – fibraty
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
42.0, Antagoniści wapnia – pochidne fenyloalkiloaminy – werapamil
207.1, Leki przeciwhistaminowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne